Договір купівлі-продажу нерухомості – це офіційна угода між двома сторонами, для реєстрації якої потрібні юридично вірно сформовані документи. Про це повідомляє Східне міжрегіональне управління міністерства юстиції.
Обидві сторони – продавець та покупець, повинні надати нотаріусу всі необхідні документи для того, щоб він без сумнівів вніс відповідні зміни у реєстр.
Тож, які документи потрібні для того, щоб відчуження будинку або квартири пройшло успішно:
Документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно;
Технічний паспорт на будинок чи квартиру;
Звіт про оцінку майна або е-Довідка про оціночну вартість об’єкт а нерухомості;
Довідка про зареєстрованих у відчужуваному будинку чи квартирі, осіб;
Дозвіл органу опіки і піклування на укладення правочину у випадку, якщо малолітні, неповнолітні діти, недієздатні, обмежено дієздатні є власниками або мають право користування нерухомим майном;
Паспорти та реєстраційні номери облікової картки платника податків сторін договору, а також їх подружжя (якщо нерухоме майно придбавалося в шлюбі,та покупець на момент придбання нерухомого майна перебуває в шлюбі); свідоцтво про укладення шлюбу, якщо вдова або вдівець та свідоцтво про смерть;
Заява співвласника відчужуваної квартири чи будинку про відмову від здійснення права переважної купівлі частки у спільній частковій власності ( з позначенням ціни та інших умов, на яких продається об’єкт нерухомого майна);
Якщо договір вкладатиметься за довіреністю, необхідну надати довіреність, паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків представника;
Довідка про правовий статус земельної ділянки, у випадку відчуження будинку, розташованого на земельній ділянці, яка перебуває в державній власності, договір оренди такої земельної ділянки.
Джерело: yaizakon.com.ua